Apr 3, 2018

My blog has been exposed! Mein Blog wurde entdeckt!

Hello everybody!
Hallihallo, Ihr alle!


I am so excited!
Plein Air Magazine's online/digital version "Plein Air Today" included my blog in their weekly email blast last week (goes to over 30,000 subscribers)! They picked it up to showcase my blog being written and published in two languages. Check out the newsletter here, and scroll towards the bottom: article is titled Plein Air Adventures, in English and in German (<<< this link takes you directly to the article)
Hier was ganz tolles!!!
Plein Air Magazine's digitale Version "Plein Air Today" hat letzte Woche einen Artikel ueber meinen Kunst-Blog geschrieben. Dieser online Brief geht an ueber 30.000 Leser! Die Editorin war daran interessiert, weil ich meinen Blog in zwei Sprachen veroeffentliche. Schaut Euch den Brief hier an, geht ein bisschen runter. Der Artikel heisst Plein Air Adventures, in English and in German (<<< dieser Link geht direkt zu meinem Artikel)



Here are 2 portraits I did last week of Dear Husband Austin, who graciously sat for our group when the model didn't show up.
Hier 2 Portraits, die ich letzte Woche von Austin malte, als er netterweise fuer unsere Gruppe als Modell sass, als unser eigentliches Modell nicht erschien.

This one was 45 minutes. Austin was a great and patient model.
45-Minuetige Pose. Austin war ein sehr geduldsames Modell.

This portrait in graphite was 30 minutes.
Dieses Portrait in Graphit in 30 Minuten.

Til later
Ruth

No comments: